Ага, сек.
Код:// (C) 2006, Michael Gruhn. // NO WARRANTY IS GRANTED. THIS PLUG-IN IS PROVIDED ON AN "AS IS" BASIS, WITHOUT // WARRANTY OF ANY KIND. NO LIABILITY IS GRANTED, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, // ANY DIRECT OR INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGE ARISING // OUT OF THE USE OR INABILITY TO USE THIS PLUG-IN, COMPUTER FAILTURE OF // MALFUNCTION INCLUDED. THE USE OF THE SOURCE CODE, EITHER PARTIALLY OR IN // TOTAL, IS ONLY GRANTED, IF USED IN THE SENSE OF THE AUTHOR'S INTENTION, AND // USED WITH ACKNOWLEDGEMENT OF THE AUTHOR. FURTHERMORE IS THIS PLUG-IN A THIRD // PARTY CONTRIBUTION, EVEN IF INCLUDED IN REAPER(TM), COCKOS INCORPORATED OR // ITS AFFILIATES HAVE NOTHING TO DO WITH IT. LAST BUT NOT LEAST, BY USING THIS // PLUG-IN YOU RELINQUISH YOUR CLAIM TO SUE IT'S AUTHOR, AS WELL AS THE CLAIM TO // ENTRUST SOMEBODY ELSE WITH DOING SO. desc:3-Band Splitter desc:3-Band Splitter (Splits In Low:1+2,Mid:3+4,High:5+6) [LOSER] //tags: processing routing //author: LOSER slider1:200<0,22000,1>Crossover 1 (Hz) slider2:2000<0,22000,1>Crossover 2 (Hz) in_pin:left input in_pin:right input out_pin:low output left out_pin:low output right out_pin:mid output left out_pin:mid output right out_pin:high output left out_pin:high output right @init cDenorm=10^-30; @slider freqHP = max(min(slider2,srate),slider4); xHP = exp(-2.0*$pi*freqHP/srate); a0HP = 1.0-xHP; b1HP = -xHP; freqLP = min(min(slider1,srate),slider2); xLP = exp(-2.0*$pi*freqLP/srate); a0LP = 1.0-xLP; b1LP = -xLP; @sample s0 = spl0; s1 = spl1; spl0 = (tmplLP = a0LP*s0 - b1LP*tmplLP + cDenorm); spl1 = (tmprLP = a0LP*s1 - b1LP*tmprLP + cDenorm); spl4 = s0 - (tmplHP = a0HP*s0 - b1HP*tmplHP + cDenorm); spl5 = s1 - (tmprHP = a0HP*s1 - b1HP*tmprHP + cDenorm); spl2 = s0 - spl0 - spl4; spl3 = s1 - spl1 - spl5;
Код:
// (C) 2006, Michael Gruhn.
// NO WARRANTY IS GRANTED. THIS PLUG-IN IS PROVIDED ON AN "AS IS" BASIS, WITHOUT
// WARRANTY OF ANY KIND. NO LIABILITY IS GRANTED, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO,
// ANY DIRECT OR INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGE ARISING
// OUT OF THE USE OR INABILITY TO USE THIS PLUG-IN, COMPUTER FAILTURE OF
// MALFUNCTION INCLUDED. THE USE OF THE SOURCE CODE, EITHER PARTIALLY OR IN
// TOTAL, IS ONLY GRANTED, IF USED IN THE SENSE OF THE AUTHOR'S INTENTION, AND
// USED WITH ACKNOWLEDGEMENT OF THE AUTHOR. FURTHERMORE IS THIS PLUG-IN A THIRD
// PARTY CONTRIBUTION, EVEN IF INCLUDED IN REAPER(TM), COCKOS INCORPORATED OR
// ITS AFFILIATES HAVE NOTHING TO DO WITH IT. LAST BUT NOT LEAST, BY USING THIS
// PLUG-IN YOU RELINQUISH YOUR CLAIM TO SUE IT'S AUTHOR, AS WELL AS THE CLAIM TO
// ENTRUST SOMEBODY ELSE WITH DOING SO.
desc:2-Band Splitter
desc:2-Band Splitter (Splits In Low:1+2,MidHigh:3+4) [LOSER]Modified
//tags: processing routing
//author: LOSER
//modified: Trasher)
slider1:200<0,22000,1>Crossover (Hz)
in_pin:left input
in_pin:right input
out_pin:low output left
out_pin:low output right
out_pin:mid_high output left